Nolten Extra FAQ


Heeft u vragen over Nolten Extra, lees dan hierna de meest gestelde vragen of stuur een e-mail naar service@nolten.be

Wat kan ik met Nolten Extra?
Met Nolten Extra spaart u punten voor extra voordeel bij iedere aankoop op Nolten.be

Hoe kan ik aan Nolten Extra deelnemen?
Wilt u punten sparen of verzilveren op Nolten.be, log dan bij iedere aankoop in op uw account.

Hoe kan ik inloggen op mijn account?
Dit kan via Nolten.be, met uw e-mailadres en wachtwoord. Heeft u nog geen wachtwoord dan kunt u die eenvoudig opvragen met gebruik van uw e-mailadres.

Kan ik zonder e-mailadres ook deelnemen aan Nolten Extra?
Zonder e-mailadres kunt u alleen in de winkel deelnemen.

Ben ik al bekend als klant?
Als u eerder een aankoop op Nolten.be hebt gedaan bent u bekend als klant.

Heb ik een klantenpas nodig?
Nolten Extra werkt zonder klantenpas.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Door in te loggen op uw account op Nolten.be.

Waar kan ik mijn puntensaldo inzien?
Door in te loggen op uw account op Nolten.be of door contact op te nemen met onze klantenservice.

Wanneer wordt mijn puntensaldo bijgewerkt?
Het kan tot 48 uur duren voordat uw punten zijn bijgewerkt in uw account.

Wat kan ik met mijn spaarpunten?
Voor iedere bestede euro spaart u 10 punten. Vanaf 5000 punten (waarde €12,50) kunt u punten verzilveren.

Spaar ik ook punten als ik iets in de SALE koop?
Ja, met Nolten EXTRA spaart u op iedere aankoop, dus ook tijdens de SALE.

Kan ik mijn punten ook verzilveren tijdens de SALE?
Ja, vanaf 5000 punten kunt u uw punten altijd verzilveren.

Kan ik mijn net gespaarde punten ook inleveren bij dezelfde aankoop?
Nee, u kan alleen vooraf gespaarde punten verzilveren, mits het saldo ten minste 5.000 punten bedraagt.

Kan ik een deel van mijn spaarpunten verzilveren?
Heeft u 5000 of meer punten gespaard, dan kunt u die op Nolten.be alleen in 1 keer verzilveren.

Als ik mijn aankoop ruil of retourneer, wat gebeurt er dan met mijn spaarpunten?
Uw spaarpunten worden gecorrigeerd of teruggeboekt op uw Nolten Extra account.

Als ik mijn aankoop met verzilverde punten ruil of retourneer, wat gebeurt er dan met mijn spaarpunten?
Spaarpunten van aankopen op Nolten.be worden teruggeboekt als voucher, die wordt verzonden naar het e-mailadres van uw Nolten Extra account. De voucher kunt u verzilveren op Nolten.be.

Spaar ik punten als ik een cadeaubon koop?
Nee, u spaart geen punten op het moment dat u een cadeaubon koopt.

Spaar ik punten als ik betaal met een cadeaubon?
Ja, bij een aankoop met een cadeaubon spaart u punten.

Kan ik spaarpunten overdragen?
Uw spaarpunten kan u niet overdragen aan iemand anders.

Kan ik samen punten sparen?
U kunt samen sparen met gebruik van één e-mail- en huisadres (1 account).

Spaar ik ook punten in de outlet of op de stapeldagen?
Nee, u spaart geen punten in de outlet of op de stapeldagen.

Hoe zit het met mijn privacy?
Uw gegevens worden uitsluitend door Nolten gebruikt om u beter van dienst te zijn en worden niet gedeeld met derden. Voor aanvullende informatie verwijzen we graag naar: https://www.nolten.be/juridisch/privacy.html

Mijn vraag staat er niet bij?
Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@nolten.be of via het contactformulier op onze website.

Om te zorgen dat onze website gebruiksvriendelijkheid is, maken we gebruik van cookies. Bekijk de pagina’s voor meer informatie cookieverklaring & privacy verklaring.

Filters