Vorige pagina Klachten
Klanttevredenheid en kwaliteit staan bij Nolten voorop. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop en doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er onverhoopt iets zijn waar u niet tevreden over bent, laat het ons gerust weten. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Klacht over uw online bestelling
Heeft u een klacht over een online bestelling, stuur dan bij voorkeur een e-mail naar service@nolten.be met een duidelijke omschrijving van uw klacht en eventueel een foto. Wij nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en informeren u doorgaans binnen 1 - 3 werkdagen over het vervolg.
Wilt u liever telefonisch contact met ons opnemen, dan zijn we van maandag t/m vrijdag van 9.00 -17.00 uur te bereiken op telefoonnummer: +31 (0)70 338 9366.
Indien er bij een klacht over een online bestelling sprake is van een geschil, dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).